Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

Ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα φτάσει μέχρι τη Λιβαδειά

Αποτέλεσμα εικόνας για προαστιακος
Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός "ώριμου", όπως το χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών, αιτήματος των τοπικών φορέων και κατοίκων της Βοιωτίας, προσθέτοντας πως συνιστά ένα "βιώσιμο" δρομολόγιο, που θα εγκαινιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Την απόφαση για την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στη Λιβαδειά ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, στο πλαίσιο της παρουσίασης των σιδηροδρομικών έργων που εκπονεί η ΕΡΓΟΣΕ.
Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός «ώριμου», όπως το χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών, αιτήματος των τοπικών φορέων και κατοίκων της Βοιωτίας, προσθέτοντας πως συνιστά ένα «βιώσιμο» δρομολόγιο, που θα εγκαινιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η επέκταση της υφιστάμενης προαστιακής γραμμής, που σήμερα φτάνει ώς τη Χαλκίδα, προς τη Θήβα και τη Λιβαδειά πρόκειται να εξυπηρετήσει, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φ. Τσαλίδη που ήταν παρών στην παρουσίαση, εκατοντάδες εργαζόμενους και κατοίκους που μετακινούνται καθημερινά από τη Βοιωτία προς το Λεκανοπέδιο Αττικής. Μάλιστα, υπήρξε κατηγορηματικός ότι, σύμφωνα με όλες τις μελέτες που έχουν εκπονηθεί, το νέο δρομολόγιο θα είναι «απολύτως βιώσιμο» ως προς την επιβατική κίνηση.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πότε αναμένεται να εγκαινιαστεί το νέο δρομολόγιο, ο Χρ. Σπίρτζης απάντησε χαρακτηριστικά πως αυτό θα γίνει «άμεσα. Μπορεί και έχει αποφασιστεί από τους φορείς και από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα υπάρχει νέο δρομολόγιο επιβατικών μεταφορών κι εκεί».
Να σημειώσουμε πως η παραπάνω επέκταση συνδέεται, φυσικά, με την ολοκλήρωση των εργασιών ηλεκτροκίνησης μέχρι το Λιανοκλάδι τον Ιούνιο του 2017.

Στις 15 Ιανουαρίου η ηλεκτροκίνηση στον Σταθμό Λαρίσης

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της προόδου των σιδηροδρομικών έργων της ΕΡΓΟΣΕ, ο Χρ. Σπίρτζης ενημέρωσε ακόμη πως στις 15 Γενάρη εγκαινιάζεται η ηλεκτροκίνηση στον Σταθμό Λαρίσης, ενώ ως τα τέλη Μαΐου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκινούμενη γραμμή προς τον Πειραιά. Σύμφωνα, άλλωστε, και με το χρονοδιάγραμμα της ΕΡΓΟΣΕ, η αποπεράτωση της εν λόγω διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής Πειραιάς - Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών αναμένεται για τον Ιούνιο του 2017.
Στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης του ως άνω έργου, αναμένεται να δημοπρατηθούν εντός του 2017 οι υπολειπόμενες εργασίες εντός του Σ.Σ. Αθηνών καθώς και η σύνδεση με μετρό. Επίσης, αναμένεται να δημοπρατηθεί η κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών - Τρεις Γέφυρες με υπογειοποίηση των γραμμών στην περιοχή των Σεπολίων.
Ο υπουργός Μεταφορών επανέλαβε, τέλος, το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση τον Ιούνιο του 2018 του έργου της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, που θα μειώσει τον χρόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά μία ώρα.

Από τον Απρίλιο το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε όλα μέσα

Για το ζήτημα έναρξης εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα ΜΜΜ, ο Χρ. Σπίρτζης απέκλεισε την εφαρμογή του από την 1η Ιανουαρίου ή τα μέσα του ίδιου μήνα, όπως είχε προβλεφθεί για μέρος των αστικών συγκοινωνιών, όπως τα λεωφορεία. Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, ο λόγος είναι ότι «γίνεται μια προσπάθεια να λειτουργήσει πολύ νωρίτερα από τότε που προβλεπόταν στο σύνολο των αστικών συγκοινωνιών και να υπάρχει και ένα διάστημα διπλής εφαρμογής, δηλαδή και του σημερινού συστήματος, και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, για να μπορούν να το συνηθίσουν οι πολίτες, να εκπαιδευτούν, να ενημερωθούν, να μην έχουμε ανθρώπους που έχουν εισιτήρια στην κατοχή τους και δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν, να εκπαιδευτεί το προσωπικό, να βρούμε λύσεις και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να έχουμε έναν ολικό σχεδιασμό, άρα για ένα και για δύο μήνες δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλο αυτό».
Κατά συνέπεια, το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που είχε προβλεφθεί για όλα ΜΜΜ τον προσεχή Ιούνιο, «γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια να γίνει τον Απρίλιο», κατέληξε ο υπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου